Bara för dig, Ella.

Du åker om ungefär 10 timmar... Du ska vara borta i en hel månad. Fyra veckor. 28 dagar. Jag ska vara utan din närvaro i 28 dagar. Hur fan har du tänkt nu? Kan inte leva utan dig. Du är min livsglädje, om du inte märkt det.

Sitter här och bölar för fan. Och det är inte för att Leonardo DiCaprio dör i Titanic på TV4 film just nu. Nej, det är för att jag kommer sakna dig så otroligt mycket. Hur fan ska det här gå? Du är en del av mig. Min homie. Vem ska jag prata med mitt i natten, när både du och jag är uppe bara för att vi kan? Nobody, that's who.

Du tar med dig min kofta till Sydafrika för att kunna känna lukten av mig när du saknar mig. Och till mig lämnar du en tröja som luktar precis som du, så jag ska kunna känna lukten av dig när jag behöver dig som mest. Visst, lite creepy, men vad gör vi inte för varandra? ;(

Du betyder allt för mig, om inte mer. Jag är inte hel utan dig. Är du glad, är jag glad. Så lätt är det. Inte så komplicerat som alla andras förhållanden. Nej, du och jag är inte så. Vi är bättre än de andra. Eller hur?

Hur ska jag klara mig utan min livsglädje? Du betyder mer än luften jag andas. Hur kan jag klara mig utan mitt syre? Får hålla andan tills du kommer tillbaka...
Du är en underbar person, som förtjänar det allra bästa. Du får mig att vilja vara en bättre människa. kan fortfarande inte fatta att du åker imorgon. Visst, en månad är inte så långt tid, men för mig är det en oändlighet. Aldrig varit utan dig så länge. Kommer antagligen bli galen och döda massor av människor medan du är utomlands, bara s'att du vet liksom. Så du inte blir förvånad sen när du kommer tillbaka.

Jag älskar dig, Ella Stoltenberg.



"Love of mine, some day you will die
But I'll be close behind
To follow you into the dark

No blinding light or tunnels to gates of white

Just our hands clasped so tight
Waiting for the hint of a spark
If Heaven and Hell decide
That they both are satisfied
Illuminate the NOs on their vacancy signs

If there's no one beside you

When your soul embarks
Then I'll follow you into the dark"

Kommentarer
Postat av: Hon med rosa lugg.

Gud va fint skrivet. Fick typ tårar i ögonen </3

2011-12-17 @ 00:53:04
URL: http://muppie.devote.se
Postat av: Anonym

Är ni tillsammans?

2011-12-18 @ 01:16:13
Postat av: Amanda!

Redan svarat på det, haha. Nej, hon är en av mina bästa vänner. :)

2011-12-18 @ 01:26:09
URL: http://epiicwiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0