Bästa skoldagen på länge! :thumbup:

Yes, så är det!
Gillar i vanliga fall inte skolan, men herregud vilken bra dag det var idag :)

Började med Svenska, där vi kollar på Disneyfilmen Skönheten Och Odjuret. Älskar den filmen ;(
Sen hade vi lunch, vilket jag inte gick till. Äcklig mat. :thumbdown:
Träffade istället Ellie, och vi väntade på att Ella skulle sluta sin lektion. :)
Vi skulle egentligen ta flera hål i Ellas öron, men det resulterade i något heeeelt annat.. Hahaha :D
Det gjorde resten av dagen så jävla rolig egentligen.. Haha, blev säkert roligare för de andra i min klass eftersom att jag var superglad och sprallig! ;)

Önskar verkligen att jag kunde säga vad vi gjorde istället, men vet att det kan göra att jag hamnar i "trubbel" (lol)
Det är några få stycken som vet om vad som hände, men... Kan tyvärr inte skriva det på bloggen eftersom att, ja, som sagt... Det är många av er som kommer ge mig skit för det hit och dit ;)

Iaf, SO sen efter lunchrasten.. Det gick snabbt och lätt med tanke på det som hände innan :thumbup:

Alltså, det här är säkert jätteförvirrande för er :( Men, för att ni ska förstå måste jag berätta vad som hände efter lunchen... Men grejen är ju den att jag varken kan eller får! :S

Matten var som vanligt. Men det blev automatiskt bättre eftersom att vi bara gjorde nån affisch eller nåt liknande.. Stod mest och var peddo med Marcus :D

Hoppas jag inte gjorde er alltför nyfikna nu...! Allt verkar vettigt om man vet om den där speciella detaljen jag inte kan berätta :(

Världens bästa låt, Imo. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0