Dålig update, Bra dag.

LOLOLOL, förlåt för att jag uppdaterar dåligt.. jag är helt enkelt för HC för att blogga.. :cool:
nejmen...

Igår träffade jag Rasmus och vi umgicks några timmar. Efter det åkte jag som sagt hem till bästavän och hade det trevligt som fan!:thumbup: Vi kollade på nån film med nån ful gingersnubbe med bred mun...  :S Hon tycker snubben är snygg. Vad säger ni?
Ful, som jag tycker? 
Snygg, som Irma tycker?



Vi var allmänt feta hela natten, tills klockan var sisådär 4! :cool: Vi orkade inte bädda min privata VIPsäng, så vi sov i samma säng och var jättegay tillsammans! :D
Vi vaknade 13:50, låg i sängen och läste random fakta till 14:50... sen gick vi upp och åt! :love:
Blev sen uttvingad till stan för att träffa Rasmus och hans kompis Mikaela! Sen visade det sig att hans andra kompis Aalex också var där, så jag var typ yngst och kortast och forever alone ;(
Nejmen, de var precis lagom trevliga :)
Umgicks med Uffeh ett tag till efter att de åkt osvosv! :D

Imorgon händer det inte så mycket största delen av dagen.. ska typ sova så mycket jag kan, för att fördriva tiden..! Sen sisådär runt klockan 18 åker jag in till stan och möter Rasmus :) Vi är så HC... ska kolla på bio och grejer! :D

Haha, jag är så intressant! OH, YOU WISH YOU WERE ME! ;(
HAHA, nejmen.. :(
Nu ska jag gå och runka min lilla pojkpenis! ;) ;) ;) ;) Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0