Firat jul med bästavän :cool: (bildbomb)


Vem säger att jag inte kan bjuda på mig själv?

Min fina tröja, som jag fick av bästavän idag. Tack, jag älskar dig!

HAHAH, alltså lol. Vi är lika efterblivna...

HAHA, bebis öppnar mitt fina brev ((:

Vi är söta :C

Vi är Jättesöta, fortfarande :C

FORTFARANDE JÄTTESÖTA.

HAHAHA LOL, vi är sämst på att laga mat..

JULIGT VÄRRE!

HAHAH, blivande pepparkakstuttar/rumpor <3

HOHOH, IN THE OVEN :cool:

HAHAHAHHAHA, det där ska föreställa mig :(

Sexigt värre.

Fina tuttar. Fina rumpor.

Jag gör fina trosor :(

Fin bh va? :C

HAHAHAHAHAHHAHAHA

HAHAHAHAHAH ALLTSÅ :C

VI ÄR DUKTIGA <3

Älskar dig otroligt mycket, bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0