Fult, och stolt över det! ;(

Oh Jesus... Hahaha, jag och Elin blev nyss klara med pepparkakshuset... Herregud vad fult det blev! HAHAHA ;(
Kommer såklart lägga upp bild på det imorgon, för fyfan in i helvete vad stolta vi är xD
Vi använde bland annat sugrör och tejp för att det skulle kunna sitta ihop :(
Vi är duktiga :love:

Men men! Imorgon börjar jag inte enligt schema ;) Jag börjar halv 10 istället för klockan 8! Och istället för att ha lektioner ska vi städa ur skåpen! :)
För imorgon slutar jag nämligen skolan ;)

Nu sitter jag och pratar med lite folk... Typ Sam, Vera, Fredrik osv! Trevliga människor, I must say :thumbup:
Imorgon ska jag antagligen till stan efter "skolan" med Irma och Ella, så det kommer nog bli mysigt :) Som vanligt ;)

Men Men! Godnatt gott folk! :D

Väntar btw fortfarande på att mina lösögonfransar ska komma... De borde vara här om en vecka eller så! *suck* :(

Kommentarer
Postat av: paulina

Vart köper man?

2011-12-18 @ 22:04:56
Postat av: Amanda!

Hej Paulina!

Jag beställde mina från http://lightinthebox.com/

De är inte så billiga, men de är billigare där än i sverige :)

2011-12-18 @ 22:07:54
URL: http://epiicwiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0