Grattis på födelsedagen, Mamma!

Japp, idag fyller min mamma år! Grattis mamma, jag älskar dig!

Eftersom att min storebror fortfarande går i skolan (lol) så ska vi liksom fira henne nu i eftermiddag/ikväll. Kommer bli mysigt, haha :) Har dock lovat mamma att jag ska städa rummet idag.... vi får se hur det går med det xD

Annars är det väl inte så mycket som händer.. väntar fortfarande på att mitt lim ska komma :(
Hahah, alltså, jag roar mig med att prata med folk som fortfarande inte slutat skolan... bara för att kunna säga "HAHA, JAG SLUTATDE I FREDAGS!"

OH, LOVE LIFE <3
forever alone...  ;(

HAHA, nejmen... innan nästa fredag, ska jag ha fixat en tävling eller något liknande, där ni kan vinna kläder, hudvårdsprodukter,  smycken, smink osvosv :) Finfint!

Just nu:


Osminkat värre :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0