Inte säker, men tror att det snöar :|


DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT UTE ;@@
RAGE!
Snöar som faaaan! ;(

Var hos frisören, håret ser lika dant ut, eftersom att jag är rätt nöjd med mitt hår, haha :)

Åkte hem till Ella direkt efter. Hon hade som sagt lämnat en tröja och ett kärleksbrev utanför hennes hus. <3
Satt och luktade på hennes tröja (peddo) medan jag läste hennes brev.. Aldrig bölat så mycket i hela mitt liv. Lol ;___;

Hon är typ min själsfrände.. <3

"jag har tuggat på pennan jag skriver med så mitt saliv finns på det här pappret om du behöver mitt DNA till kloning."


"..medan jag är hundra tusen mil ifrån dej.. vänta, brb."


"Jag ville bara berätta att du är helt underbar och om jag var lesbisk skulle jag nog redan friat till dig vid det här laget."


"Jag har aldrig haft en syster, men du får mig att känna som att jag har en.. det där var en konstig mening. Anyway..."


"Du är megasuperduper underbar och det ska du veta, vad annat folk än säger om dig, för du har en personlighet som lyser upp hela rummet och ett skratt som förtrollar även de snobbigaste pojkarna! Okej, lite är nog överdriv... men det mesta är sant!"

Några utdrag ur hennes brev ;___; Kommer inte klara mig i en hel månad... </3

ANYWAY, ska inte tråka ut er med att vara deppig...! Ha en fin fortsatt dag! :D


Kommentarer
Postat av: Jonna

ååh vilket fint brev :D fin vän :D fin blogg :D fint hår :D hahah xD yay! :3

2011-12-17 @ 21:53:21
URL: http://flushie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0