Min dag :D

Min dag som sagt, ja... den har varit awesome. :D
Vaknade typ halv 1, gjorde iordning mig för att träffa Rasmus klockan 4! När jag satt på tunnelbanan och var vid typ.. gullmarsplan, så ringer Sofia och bah

- Du.. Amanda, jag läste din blogg.. och, inte för att jag är en stalker eller nåt, men visst skulle du träffa den där Rasmus typ nu?

- Jo, vadåra?

- Jag ser honom nu... står typ 5 meter ifrån honom och dansar helt ensam..

HAHAHHA, dog :(
Men ja, iaf xD När jag väl kom fram till stan så gav jag Sofia en fet kram. Gav Rasmus en puss och hälsade på hans vänner, typ Max och Oskar (?) :)
Sofia åkte hem efter att hon berättat något om nån gay snubbe som hade trosor på sig... xD

Så jag, Rasmus, Oskar och Max mötte upp Mickis och Chris. Sen gick Max och Oskar.. och resten av oss gick in på Weekdays. Efter ett tag kom det en tjej som hette Elsa, så umgicks vi några timmar! :)
Bion var dessutom asmysig, dog lite ;(

Imorgon/idag är det nyår! Alla ska på fest och supa sig fulla antar jag! Eller? :D

Slänger in en ful bild på mig från imorse :cool:

UPP OCH NER, DESSUTOM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0