Min helg! ;)

Yes, nu är jag hemma! 163 år senare :)
I lördags träffade jag Ella och Ellie, mina babes :D Träffades i stan, satt utanför Stadium i Hötorget med en mugg där det stod: En kram, En krona!
Hahah, vi fick ihop 10 kronor, hiehiehie :blush: Vi är kramhoror, mkey?! ;@@

Haha nejmen, vi åkte hem till Ellie och lagade hamburgare som chefer ;) Sen kom Aya och Steffi (Ellie's syster och hennes kompis) och vi snackade skit och kollade på den spanska filmen "Julias Ögon". Den var hyfsat bra faktiskt :D
Vad vi gjorde sen har ni inte med att göra ;33

Idag mötte jag upp mamma och min storasyster Elin i t-centralen. Vi kollade på lite grejer nu inför Julafton :)
Sen ringde Filip som ville träffas, så mötte upp honom vid McDonald's :) Vi tågluffade ett bra tag, och herregud vad efterblivet mongo han är, haha! :'D
Han bah:
När jag har tråkigt brukar jag klä mig som en ninjapedofil och skrämma små barn. Jag menar, det är inte direkt som att jag skrattar åt dom... oftast.
Ja, han är en 16årig pedofil. Dåra?

Hahah, ah.. han är en McDonald's-hora, så vi gick såklart till donken i Norra Sköndal! :) Efter det gick vi och satte oss på vad han kallar "Världens bästa parkbänk" Hahah... Resten angår inte er, antar jag xD
Verkligen skitkallt ute.. haha, ja, men här har ni några bilder, kommer fler sen :)

Vi är fina på pendeltåget mot stuvsta! :D

Ja, vi kan laga mat? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0