Mot skolan!


Är så jävla trött. Alltså, såklart man är trött när man vaknar. Men jag är verkligen jättetrött. Känns liksom som att jag ska dö om jag inte somnar om. *suck* :thumbdown:
Men men! Mot skolan nu iaf, inte mycket att se fram emot för utom att vi kollar på en omgjord Lilla Rödluvan på engelskan... Hahah, den är så badass, alla kan karate typ ;(
Plus att idag är sista riktiga skoldagen för mig :D
Imorgon är det städdag och på fredag slutar jag ;)
Great! :D
Det enda negativa med lovet är att Ella inte kommer vara hemma på en hel månad. Det suger. Blir typ deprimerad när jag tänker på det :(

Haha, jaja... Nu ska jag iaf gå till T-banan, så jag inte kommer försent till Musiken ;)

Kommentarer
Postat av: Ella

men flicka lilla. Vi ses ju i januari ;33

Kommer sakna dej enooormt mycket men nu får vi inte deppa när jag fortfarande är i Sverige. Visste du att Ellie's fest blev inställd ? Anyways, vi får hitta på något annat roligt att göra innan jag åker <3

2011-12-14 @ 11:03:52
URL: http://createdbyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0