Någonstans mitt ute i ingenstans... Forever a gnome
HAHAHHA, Garvade åt mitt eget skämt... U no, forever a gnome? :'D

Lol.. haha, okej iaf. Vaknade för kanske en timme sen, av att min bror hällde vatten i mitt faes. :(
Åh, syskonkärlek! <3

Hahah, ja, finns inte så mycket att säga direkt.. Är mitt ute i ingenstans, det typ regnar fast det är snö på marken. :S Mindfaq.

Ja, nu ligger jag häri en stor mysig säng och kollar på Svampbob Fyrkant, samtidigt som jag typ försöker förbereda tävlingen! :D Skypear med Uffeh också :) Galet trevlig pojk alltså! Vet att du läser, Rasmus. Aj no it. ;)

Alltså, Svampbob julavsnitten in my heart. Så jävla bra ;(


Såhär ser mitt landställe ut på sommaren! Ifall ni känneer behovet av att komma och döda mig eller nåt... :bigeyes:
Varför blev inlägget i stora bokstäver, fast jag skriver med små? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0