Nyår! :thumbup:

Jahapp... Nyår närmar sig snabbt som fan..! :S
Känns som att jag gjort tillräckligt med dumma och korkade saker det här året... Känns bra! :D Man måste vara ung och dum för att bli gammal och vis :)

Lol, kommer ihåg för precis ett år sen, att jag lovade mig själv att 2011 skulle bli mitt år. Att det skulle bli bäst.
Ye... About that.. Så blev det inte ;(

2011 var en besvikelse för att:

- Tappat kontakten med otroligt många nära vänner

- Ingen snö på julafton

- Varit pank i stort sett hela året..

- Fått sämre betyg i skolan

- Bråkat med föräldrarna rätt mycket.

- Slutat växa, och jag är kort som fan.
OSV OSV OSV.

Varit ett helt okej, nästan bra år, för att:

- Träffat massor av nya underbara människor!

- Bättre självkänsla!

- Färgat håret i fina färger, haha!

- Tagit mig ut ur den där hemska fjortisstilen.

- Tagit för mig mer!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men nu är jag seriös när jag säger att 2012 ska bli ett bra år. Åtminstone bättre än 2011! :(
Och världen ska fan i mig inte gå under, så stfu, bitch. :)

Har ni några nyårslöften? Isf, vilka? :D

Kommentarer
Postat av: sabina

hur många år är du igentligen?

2011-12-31 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0