Omg.. Ödet, eller vad? :bigeyes:

LOL, Jag är den gröna.... Han är den blåa! Börja läs nedifrån, haha :)


Alltså, herregud..
Den här killen var på samma buss som jag i måndags, och sen en dag efter skrev han till mig via en internetsida! (kamrat)
Ni ser inte hela konversationen innan, men det behövs inte.. det var bara massor av onödiga saker iaf :)

Men fatta, ödet! Hahahah! Så jävla läskigt, orkar inte :(

Ni kanske inte tycker det är så speciellt... men det gör jag! D:
Så... SUCK IT :(
HAHAH, nejmen, det var så att jag gick på 807an i gullmarsplan, sen i sista sekund gick det på en kille med världens coolaste hår och byxor :(

Var tvungen att stirra lite, eftersom att han stirrade på mig :( Men, ah, han satte sig längre bak i bussen och gick dessutom av där jag gick av D:
Sen dagen efter bah: Hej :I
Över internet </3
Och jag bah: IPtietcgGYGFJUYFIyqcuå½ODHIDYA!? D:

vet att ni är intresserade :cool:

Nejmen, lite läskigt iaf? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0