Orkar inte, FML ;__;

Åh, orkar inte.  *CUT CUT CUT* I'M SO EMO, KILL ME NOW TT___TT
Jk.

VAD ÄR DET JAG INTE ORKAR? VAD KAN DET VARA? :O

Nejmen seriöst. Finns mycket jag inte orkar med just nu.
t.ex:

- Rykten och blablabla osv (careface)
- Skolan, suger kamelballe som vanligt. Förvånad? Nä.
- Kärlekslivet. Mja. Tro det eller ej, men jag tror att jag håller på att bli kär. :bigeyes:
Jag vet vad ni tänker..
"Amanda? Kär? :S " Och ja, jag tror faktiskt det. Så hemskt, borde dränka mig själv. *emo-mode: on* ;(
(var så seriös med att dränka mig själv också -.-)

Han är seriöst typ... bäst? :|
Inte känt honom länge alls. Och då menar jag liksom inte att jag bara känt honom i en månad. Har inte ens känt snubben i 3 veckor. Och tänk nu inte: Men, man kan inte vara kär i någon man inte känner? *P12-face*
Jag vet det, mongolider. Men än så länge är han verkligen typ... perfekt?  Eller ja, väldigt nära.
Han ska sluta röka för min skull ;( HOW SWEET IS THAT? Okej, jag tycker det är jävligt gulligt iaf.. :(
Vet att några av er tänker att jag "nyss" var i ett förhållande. Och njae, jo det var jag väl. Hade dock inte liknande känslor för den personen. Det förhållandet var så värdelöst egentligen. Så det behöver ni inte sitta och grubbla över! Det är mitt problem :)

Problem:
Snubben bor så långt bort man bara kan. Inom Sveriges gränser då, men xD
Känns typ.. tomt (?) :S att veta att han är så långt bort. Låter töntigt, typ som ett utdrag från filmen High School Musical (som jag råkar älska :love: ) men så är det faktiskt.. Att känna att man har någon så nära fast ändå så långt ifrån.. U know? :(
HAHHA, jag låter så deprimerad. Orkar inte ens bry mig ;(

Kommentarer
Postat av: Ella

CRASPY CRASPY SEXY ALEX!

2011-12-06 @ 20:37:23
URL: http://createdbyella.blogg.se/
Postat av: Vera c:

hade bara känt min senaste tjej i två och en halv vecka innan vi blev ihop, så jag tror på sådan kärlek ^^

All kärlek är vacker, typ cx

2011-12-07 @ 21:46:27
URL: http://www.emocore.se/Mentalsjukhus/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0