Packar väskan och slår in de sista julklapparna! :)

Jajamensan! Har precis slagit in de sista julklapparna, så borde packa väskan nu... ska ju åka iväg idag :)
3,5 - 4 timmar i bilen... Can't wait! :D
Fast? :|
För er som missat det ska jag, precis som varje år av mitt korta liv, åka till ett ställe 30 min från örebro och fira jul :) (nora, heter det, för er som vill stalka mig för att sen döda mig med en stekpanna)

Fortsätt ställ frågor medan ni har chansen! Är ju 100% ärlig när jag svarar, så passa på ;)

Nu sitter jag och laddar över 78672502 st nya låtar till ipoden, klädd i Ellas tröja ;(
Haha, lol... Jag är forever alone..
Fast, sitter också och pratar med Uffeh (eller Rasmus, om ni så vill) på skajp. lol, vi är roliga.

Gulligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0