Skolavslutning idag! ;)

Yes, idag slutar jag skolan :thumbup:
Så jävla skönt att slippa alla idioter där, samtidigt som man får tid att göra annat och kanske åka någon annan stans! :)

Börjar halv 10, sen ska vi typ gå ner till aulan och kolla på när smarta människor får pris... och när rektorn ska hålla sitt tal.. HAHA, alltså herregud. Allt han kan säga är fan "även om du inte vann ett pris, är du fortfarande en vinnare. Alla är vinnare" Och "vet du vem som målade den där väggen/bänken/taket?!" :|

Han är sämst, lol.
Ska också byta juklappar med Ella ^^ Ellie ska få sin också, fast jag kommer få min efter eller under ovet, eftersom att hon ska till paris och köpa :blush:

Har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag :(
Vill inte klä upp mig för en dag i skolan.... *Suck*.
Men men! Jag hittar något :D

Jag atm!

Kommentarer
Postat av: Ella

Alltså .. jag har aldrig varit hemma hos dej men jag har sett lite av ditt rum iaf :$

2011-12-16 @ 17:49:50
URL: http://createdbyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0