Skolavslutning och Julklappar! :D

Vi hade som sagt julavslutning idag i skolan! Var några stycken som gjorde framträdanden och så gav rektorn ut sina jävla priser :)
Sofia i min klass var en av de som uppträde, och hon gjorde ett bra jobb om jag får säga det själv. Hon spelade gitarr och sjöng en egenskriven låt, vilket var duktigt eftersom att hon är sort of a nybörjare på att spela gura :D Stolt över dig, Fia! :)
Spelade in hennes framträdande med mobilen också, ska försöka få över den på datorn så att ni får höra. Kommer dock bli svårt eftersom att jag äger en tegelsten till mobil... :thumbdown: Men allt för er! :D

Bytte julklappar med Ella också, fick världens gulligaste t-shirt, samt mitt favoritgodis..

(hug me please, I'm awesome) Dålig bild, men!
She knows me so well ;(
Av mig fick hon en T-shirt: (stör mej inte jag är redan störd)
Och ett väldigt känsligt och personligt brev ;(
HAHA, jag är så töntig :(

Gav också Ellie hennes juklapp :) Hoho, Superman-trosor ftw! ;)
Vi åkte till stan efter skolan också, träffade på Ludwig och såg Pontus, en gammal "kompis" till mig.
Åt på McDonald's, som vanligt (fetto ftw) gick runt lite på stan, tänkte träffa och dissa några turkar, men vi orkade inte vänta på dom, såatteeh.. (nej, inte rasist. Det är ett inside joke.)

Nu sitter jag och är allmänt ledsen över att Ella åker bort tidigt imorgon bitti... Vet inte hur jag ska klara mig. Sa att hon fick ta med sig en av mina tröjor och lukta på den såfort hon saknade mig :blush:
Ja, vi är precis som ett nyblivet, töntigt kärlekspar. Problem? :(

Känns skönt att ha slutat skolan iaf, så jag slipper allt skitsnack, haha :) Vilket datum slutar ni? Är du trevlig kanske vi kan ses :D
Nu ska jag vara social med Sam!
AKIPOSS. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0