Skype med retards...

Ja, Som sagt.. Skype'ar med massor av retards från Skåne, hahah, fattar mer och mer skånska för varje ord de säger :cool:
De är verkligen en bunt mongo's.. :bigeyes:

Sitter och försöker sjunga acapella julsånger... helt i otakt samtidigt som de spelar Skyrim eller nåt liknande... Då och då skriker någon till för att de dött i sin battle... HAHAH, alltså.. Ni ska höra :((
Så jävla efterblivna ;(

Mitt i allt:
en av de- JÄVLA NIGGER! :mad:
en annan- JAG KAN INTE HJÄLPA ATT JAG ÄR FÖDD SVART. :mad:
Han är vit...

Lol.
Sen läser de mitt efternamn fel varje gång (De läser det som Black) och bah:
- Har du en kusin som heter Rebecca? *troll*

Jag är så lättroad.. Om jag inte varit sjuk idag, skulle jag haft något bättre för mig. Tro mig.
Back to skype!
<----- Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0