Som det ska vara; Osminkad!


Mitt i natten såhär, tänkte det skulle vara trevligt med ett fint litet inlägg :D
Sitter och kollar på Funny Games, på 5an just nu. Creepy film, om jag får säga det själv... Irma sover, hon är sämst. :(
Är det bara mig alla är dryga mot idag eller? ;( Alla typ småhatar mig idag :(

Jävla Justin Bieber fjortis-fans idag alltså. Usch. Ville bara slå till dom med en stekpanna :mad:
Det gick på typ 60 pers vid Gullmars, alla sjöng äckliga Justin Bieber låtar, åkte ända till T-centralen, ställde sig på plattan och sjöng. Igen. Skrek gjorde dom också. Var tvungen att skrika tillbaks ju :(
Så jävla irriterande :mad:
Har inte så mycket att säga, förutom...

Irma, jag vet att du läser det här. Du är sämst på att hålla dig vaken. Jag borde kill'a dig with fire.

Någon mer som är vaken? Ingen dryg, tack! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0