Svar på kommentarer angående det "som händer" just nu.

Märker att ni har fullt upp med att klaga på mig xD

Nejmen, Som svar på en kommentar (som jag inte orkar gräva fram just nu)

Jo, jag förstår att hon reagerar som hon gör, men samtidigt inte.
Jag vet själv att jag tycker det är sjukt irriterande när jag tror att folk härmar mg. Det säger jag inget annat om.
Men grejen är den att jag frågat henne om hon tycker att jag härmar henne och på ett eller annat sätt "bett om ursäkt" för att jag är lik henne. Och hennes svar har mer eller mindre varit att ja, mitt utseende påminner om hennes, men att hon förstod att jag inte gjorde det för att vara som henne.
Nu kan ni ju alla förstå att man blir chockad när hon sen postar en status om det. eller? Min första tanke var inte att den handlade om mig, men det förstod jag efter att ni som kommenterade den t.ex länkade min blogg, kallade mig patetisk, wannabe Alicia, osv.

Jag vet att hon inte är ansvarig för vad hennes vänner och bekanta kommenterar och säger, men hon sa inte emot heller för den delen.

Jag skulle helt ärligt uppskatta om ni bara lät allt det här vara, eftersom vi alla vet att ingen gillar "hatkommentarer". Am I right? ^^

Och du som undrar "varför har du emocore din tönt!?"
Jag har det för att jag kan, helt enkelt. Det har inte med dig att göra ändå, så :)

Iaf, skulle vara skönt om alla bara kunde släppa allt det här, så slipper jag må dåligt över onödiga grejer. Tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0