Vettiga kommentarer, det gillas! :)



Tack, Nemo!
Skulle aldrig söka till Idol, eftersom jag dels inte vill göra bort mig inför hela Sverige (lol), plus det att jag inte gillar det programmet. Det är ändå bara personen som kommer tvåa som blir känd. 15 minutes of fame! Nejtack! :)

Awh, jo, ska söka till bl.a Rytmus och Fryshuset när det väl är dags! :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Godmorgon!  Idag ska jag antagligen inte göra nånting... Lol :(
Får se om jag träffar bästavän senare, typ ikväll! Sen antingen imorgon eller på fredag åker jag iväg till landet för att fira jul :)

Någon som bor i Örebro eller Nora? Eller någonstans nära? :)
Då kan vi ju passa på att träffas! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0