Herregud, har ni kul? :)


HHAHA, ja... Okej :) Trevligt att ni har en åsikt :)
Alltså, jag fattar inte vad ni får ut av det här?
Era hatkommentarer är helt onödiga. Folk som ni, som jag inte känner och aldrig har träffat, har ingen betydelse alls för mig.
Jag vet att jag är mig själv till 100%, och det räcker för mig. Sen är det liiiite ironiskt att du, Alicia, döljer hatstatusen mot mig, och att ni som kommenterar inte ens skriver era namn :thumbup:

Jag mår inte sämre av era kommentarer och hatstatusar osvosv, jag mår bättre. Att ni tar er tiden att hacka och hata mig är ju ändå ganska smickrande, eller hur?

Ni gör verkligen en stor grej av det där med sminkningen? Att jag prövar något nytt, är det så farligt?

Ni tror verkligen att hela min värld kretsar runt Alicia, vilket den inte gör, tack och lov! Jag har sett tjejen i verkligheten 1 gång.
Japanloppisen? Oj, förlåt, jag visste inte att jag inte hade eran tillåtelse att gå på den de sista 30 minuterna! :(
Eller inte.

Seriöst, sköt ert liv, så sköter jag mitt.

Ni har ingen aning om vad jag gått igenom, hur mitt liv ser ut?  Tänk om det skulle vara så att jag blir misshandlad av mina föräldrar, eller att jag blivit våldtagen, eller mobbad i skolan?
Hur jävla bra skulle ni känna er sen när ni fick reda på det?

Som sagt, det är er det är synd om, inte mig. :)

Kommentarer
Postat av: Hon med rosa lugg.

Idioter. Om vi säger att du härmar Alicia så skulle ju hon härma ngn annan och den personen en annan. Allt skulle bli ett stort jävla dagis bråk.



Du är fin som du är Amanda! <3

2011-11-30 @ 21:28:24
URL: http://muppie.devote.se
Postat av: Amanda!

Åh, du är så bra på alla sätt ;__; <3

2011-11-30 @ 21:33:49
URL: http://epiicwiin.blogg.se/
Postat av: joshu@

haha åh, så gulligt.

2011-12-01 @ 15:27:16
Postat av: Harlee

Okej publicera den här jävla kommentaren.. Ni idioter är så otroligt fåniga! Jag har kännt amanda ett tag nu och vet att hon kör sitt egna race. Jag vill slå er allihopa..

Inte för att jag anser att ni är en 'wnb alicia', men för att ni hackar på amanda och det är fel! Hon är inte en wnb någon, det är så otroligt fegt, töntigt och allmänt fult att påstå det. Amanda är en underbar människa med massa härliga människor omkring sig som bryr sig om henne. J

Hur ni har det vet jag inte och vill inte veta precis men snälla vad är så lockande med att snacka skit om någon ni inte känner? Fyfan, read my lips DOUCHES!

2011-12-03 @ 17:36:45
URL: http://Harlees,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0