Mot skolan!

Usch, att vakna supertidigt en fredagsmorgon måste vara det värsta som finns :(
Tyck synd om mig? ;__;
Nejmen! Ah, jag hade inte tid att fota mig i morse, så ni får en bild eller två senare idag på hur jag ser ut denna kalla och mörka fredag :thumbup:

Idag har jag en Science presentation (jag går ju i en engelsk skola, för er som inte redan vet det) eller om ni hellre vill kalla det NO presentation, same shit-different toilets!
Ska snacka lite om hur en stjärna blir till och så :)
Förhoppningsvis går det lika bra som jag tror att det kommer göra.. Sen kanske vi har spanskaprov också (?) är inte säker... isf kommer det gå skitdåligt, som vanligt! men det löser sig! :D

Nejmen, nu måste jag sminka mig! det får ni också en bild på senare idag :)

Pusshej, leverpastej! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0