Plugg, choklad, le bff och blå hårfärg på mina pojkar! :D

HAHA, ja, så sant som det är sagt!
Har verkligen skitmycket läxor som måste göras :c Ska skriva rent ett arbete i engelskan på 8 A4 sidor, wiie! :|
Matteläxa, som jag inte brukar göra, men ändå :(
Sen måste jag komma på en anledning till varför jag inte kan vara med på beep-testet imorgon :I

Nu sitter jag här med min choklad framför smala tjejer på tv'n... Top model :mad:

Haha, nejmen.. :(
Idag färgade jag Joakims, Marcus och Max hår blått... Hahahah :D Eller, njae.. Inte riktigt, men nära nog! Jag gav de en blå slinga var, som knappt syns :( Dom var inte modiga nog helt enkelt ;)

Juste! Fick världens gulligaste lilla tygbit av le bff idag :love: 

Så fin ;___;


Choklad <3<3<3


Mna fina läxor :) Djävulens verk, I tell you...

Man ser inte, men.... Blåa slingor har de iaf! :D

Kommentarer
Postat av: max

max ser fan mer blått nu....

2011-11-30 @ 17:15:55
Postat av: Amanda!

Ofta? :D EPIC!

2011-11-30 @ 17:27:31
URL: http://epiicwiin.blogg.se/
Postat av: LAIMA LAITINEN ~

Vilken färg använder du när du färgar ditt hår? som t.ex directions, manic panic osvosv.. c:

awesome blogg btw! 8)))

2011-11-30 @ 17:28:32
URL: http://schprenki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulligt att du härmar Alicia.

2011-11-30 @ 19:50:42
Postat av: Vanessa

Sha wb Alicia :pPPpPpPPppPpp

2011-11-30 @ 20:26:08
URL: http://thuxie.blogg.se/
Postat av: MermaidMe@DV

Vad söt du är som kopierar Alicia rakt av ^^

Hitta ett eget liv?

2011-11-30 @ 22:31:25
Postat av: Irma

Hihi, gulligt att alla gillar att hacka på folk för att de är fina och mysiga! ._.



Amanda är fan as snäll och jag ser ingen liknelse mellan henne och Alicia? Kanske att de båda haft rosa hår, men hade Alicia coontails (älskar min stavning) och en massa annat fint som Amanda kommer på?

Så innan ni dömer, lär känna personen. För det kan faktiskt visa sig att den personen är lika snäll, underbar, fantastisk och krulliduttig som Amanda!



...



Förresten är jag jävligt bra på att göra fina tygbitar.. <3

2011-12-03 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0