-

Aldrig mått såhär kasst. Aldrig känt mig så värdelös. Aldrig heller gråtit så här mycket i hela mitt liv. Om jag hade sparat allt i en pool skulle jag nog kunna simma i det, lol.
Ska fortsätta att kolla på the notebook nu och låtsas att det är därför jag gråter så jävla mycket.
Och nej, jag vill inte ha nån jäva medkänsla. Nästa person som smörar n shit och frågar mig vad det är som har hänt får seriöst en penisskit i huvudet. Så låt mig bara vara. Prata inte med mig, prata inte om mig, hälsa inte på mig eller nåt annat skit vad ni nu kan komma på. För jag vill helt seriöst inte ha någon mänsklig kontakt just nu. Eller ja, förutom.. men ah, ni vet. Point being: Låt mig vara innan jag dränker er i regnet. okokok? Tack. Aids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0