29e, Valborg! WOOP!

OKEJ, IDAG ÄR DET DEN 29e, VILKET BETYER ATT DET ÄR VALBORG IMORN! :D
Planerade om massor etfersom det blev för krånligt med dem jag egentligen skulle träffa under valborg.. MEN, det kommer bli skitmysigt ändå! :D
Grilla, gitarrer och musik, tält, mat, äckligt underbara människor osv! :)
Dessutom så ska jag kanske träffa Vera dagen efter också! Underbart :thumbup:
Så får jag träffa Molly nån gång i veckan, och fredrik med... Och jacob!
HAHA, komplicerat </3
Ohwell, det kommer iaf bli skitmysigt under valborg! :blush:

Hur ska ni spendera eran valborg? Vart, med vem? TELL ME! SÅ JAG KAN STALKA ER! :mad:
jk... D:
Eller om det kanske är nån som vill följa med mig och mitt sällskap? :D
Ni kan ju ringa, kommentera, "facebooka" (lol, så fult :( ) eller typ "EC'a", HAHAHA... nejmen, seriöst. om det är någon som vill följa med så får ni gärna det :D
Annars, vad ska ni göra? :)

SNYGGT OSV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0