ÅÅÅHHH <3

OKEJ, KÄNNER ATT MITT LIV ÄGER LITE JUST NU. <3
VALBORG KOMMER ATT BLI BÄST, UTAN TVEKAN. FYFAN VAD JAG LÄNGTAR. Sitta och grilla n shiet, typ med gitarrer och mat osv med mina vackra människovänner :'>
Och nu måste jag vänta tills pappa kommer hem innan jag kan sova... han ska beställa mina smycken :(
Osså nu i helgen blir det mysigt med bff, Ellie, Ella, Harlee, Hannah och Sofia! :D
Åh, känner att livet leker atm.
Förutom att ingen älskar mig idag ;(
ALLA TYP IGNORERAR MIG IDAG :O
alltså, förutom Craspy, Babe, Sam, Mollie, Valross och Pelle och Sophie men de pratar med mig nu liksom, såatteh. :( Men, alla andra bah: Ah. K. Mm. Vet. Okej, IDK.
OSV :(
Menmen :D
Livet rullar på! :D
Hoppas verkligen att pappa kommer hem snart, är trött.. Hunnit klippa håret i min väntan på att han ska kliva genom ytterdörren ;(
OHWELL, PUSS SÅ LÄNGE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0