Depressed mode: Activate. Again.

Försökt må bra fram tills nu. Funkar ju fan inte att må bra på beställning. :mad:
Fortfarande inte ätit. Eller druckit för den delen. Kommer säkert spy, åhåhåhåhåhå great! :D
Fml. Bölar som ett emo. Vill seriöst inte stanna här. I stockholm, i mean. Skitstad med skitfolk.

Even though you're gone and far away
I feel you all around
I think about it every single day
You got away somehow

I can't sleep
It's hard to breath
And I still feel you next to me
Now I can see

The first one is the worst one
When it comes to a broken heart
Your first love, yeah you're so young
And you feel like a falling star


OSVOSV, väldigt bra låt om jag får säga det själv! :) Inte för att ni undrar, meeeeen. ja. ändå.
Vettefan vad den heter... googla på den vetja.

Nu ska jag vara emo. Igen.
Vet att ni gillar att läsa om när jag är olycklig.
Fyfan. Fml.. Vill fortfarande inte att ni pratar med mig förresten  xD Vissa verkar ha fått det oklart för sig att jag verkligen verkligen verkliiiigen inte vill prata, bli kontaktad, få höra frågan "hur mår du?" Osv. Är det inte glasklart hur jag mår? Är det inte obvious att jag mår skitdåligt och skulle döda varenda jävel som försöker prata med mig?
Spelar ingen roll om jag känt dig hela mitt liv eller om jag känt dig i en vecka: Låt mig vara. Tack. Aids. :)
Såg nyss på film förresten.. Igen.. Made of honor heter den iaf! Helt okej. Bölade som vanligt, HAHAHA fyfääään. Kollar bara på kärleksfilmer när jag mår dåligt, okok? :(

Kommentarer
Postat av: :)

Amanda det var typ den filmen ja mena, duvet asshole grejen xP

2012-04-06 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0