FÖRLÅÅÅÅT! :(

VET ATT JAG TYP INTE UPPDATERAT DENNA VACKRA BLOGG PÅ TYP.. EN EVIGHET :( IM SARRIE :(
MEN, VARIT FULT UPP MED SHIT HIT OCH DIT, SÅ VARIT RÄTT UPPTAGEN :(

Iaf, idag var första dagen i skolan. Vaknade imorse och kände mig rätt så sjuk, men eftersom att mamma och pappa är i Amsterdam tills idag klockan 21, så fanns det inte direkt så mycket ett göra.. Så, ah, gick till skolan, kände mig inte bättre, så efter en äcklig skollunch gick jag till skolsystern och bad om att få åka hem, which i did :)
Hann sova ungefär 20 minuter innan pappa ringde och väckte mig. haha, så nu kan jag inte somna om :(

Dessutom så är allt bra med Ella nu! :) Vet att det är några av er som bah; VART FAN TOG ELLA VÄGEN?! ÄR HON DÖD? VARFÖR SKRIVER DU INTE OM HENNE LÄNGRE!? :O
Och mja, vi hade bråkat ett bra tag, typ inte pratat med varandra på drygt 2 månader.. men det är löst nu :)
Så ja, förutom att jag är smått sjuk och min hårspray är slut, så rullar livet på! :D

Fancy, MHM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0