FUCK THIS.

OKEJ, ÄR SÅ JÄVLA FUCKING SUR.
RÄTT GLAD NU OCKSÅ, MEN ÄNDÅ..

OKEJ, ÄR FUCKING PISSED OFF FÖR ATT ALLA SKRIKER OCH ÄR ELAKA OCH OTREVLIGA OCH INTE SNÄLLA OSV. ALLA MINA KONTON ÄR/VAR HACKADE OCH DET SKRIVS SKIT TILL ALLT OCH ALLA.

ÄR GLAD, EFTERSOM ATT EN UNDERBART DUKTIG PERSON SOM HJÄLPT MASSOR AV GÅNGER, VID NAMN JOACIM, FIXAT MIN FACEBOOK NU. SÅ DET SKA VARA HELT SÄKERT NU! MIN EC OCH MIN BLOGG SAMT MIN HOTMAIL OSV, DET SKA OCKSÅ VARA SÄKERT NU. MEN DET VAR DET JAG SOM FIXADE OCH INTE JOACIM, SÅ.. Och nej, omg, Joacim är inte nån 14'årig hacker som typ går i min skola eller nå shit. Han jobbar med internetsäkerhet och hacking osv, så. Ja.

Så, jag ber ännu en gång om ursäkt för allt skit som uppstått, och för mitt dåliga humör, Men det ska vara fixat nu! :) Dessutom är min dator som antagligen blivit stulen av idioterna/idioten som hackar, den är avstängd från att komma in på mina konton, så. Det oroar jag mig inte för iaf!
Och uppstår det flera problem har jag ip-adress, vart de bor, abonemagnet som används osv. Så, jag hoppas som fan att det här är fixat nu!
Tack för att ni fortsätter att läsa fast jag är på skithumör, hahaha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0