Godmorgon.

OKEJ, så, godmorgon för ett tag sen! :D
Idag ska jag inte göra ett skit... förutom att sätta upp en rullgardin så att jag slipper vakna av ljuset på morgonen :D
Osså kanske jag typ lägger ansiktsmask, tar en lång dusch, målar naglarna och färgar om topparna :D
Ja, bara topparna, okok? :mad:
Mina toppar har jag nämligen inte blekt på typ ett år, så.. ja, färgen fastnar inte lika bra där.. blir typ grått efter en vecka :(
Ohwell, det är typ vad jag ska göra idag! Trevligt värre :D

Imorgon är det påsk, ska bli smällfet. :cool:
Yeyeyeye!
Omg, seriöst. Filmen The hot chick kan vara den bästa filmen jag sett. HHAHAHA, orkar inte, seriöst. Typ dog :( Typ det enda jag skrattat på tre dygn, såatteeeh, det kändes bra :D Tycker att ni ska se den. DO IIIT!
Den andra filmen sög. Fast jag blir rädd ändå... HAHA. Bra att jag kollar på den typ klockan 4 på natten, i mörkret helt ensam.. :(
OHWELL. :D
Nu ska jag återgå till att inte göra ett skit :)

SNYGGT OSMINKAT OSV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0