Godmorgon! Eller nå'..

Vaknade för en timme sen typ.. Är hur trött som helst. Somnade vid 4 typ... ;(
Ohwell.. NU HAR JAG IAF SETT KLART HELA FÖRSTA SÄSONGEN AV NEW GIRL. :D BÄST.
Men ah, idag måste jag
  • Städa rummet
  • Gå ut med hunden
  • Göra SO'n
  • Göra andra SO'n

GREAT! :D
Kommer inte hinna ett skit. Kommer sluta med att jag laddar ner andra säsongen av Raising Hope och glor på det hela dagen medan jag trycker i mig nåt fettigt. :) Som vanligt.
Sitter iallafall i mina fina shorts som jag köpte i USA förra året, woopwoop! Aldrig haft på mig dom utomhus i Sverige... Haha :( Ohwell. Dom är väldigt fina iaf! :D Inte för att ni bryr er, men ändå :)

Sådär ser dom ut bakifrån iaf, lol. Nu blir det spegelvänt... men, det står iaf Nom Nom Nom :cool:
Världens emo-shorts.. HAHA. Men jag tycker faktiskt att dom är fina :( OKOK? ;(
Lol jk. Puss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0