Godmorgon? I think not. Inte så jävla god..

Alltså, ja. Som ni märker är jag hemma idag,sista dagen i skolan. Lol, fan vad jag suger. :)
Har inte ätit sen igår vid klockan 13 ungefär, och är jävligt hungrig, I tell you! Men har ingen aptit alls, så maten får vänta ett tag :( Måste kissa också.. HAHA, men det finns inget badrum på övervåningen/mittenvåningen där mitt rum ligger, och jag är för lat för att resa mig upp ;( ÅH, I-LANDSPROBLEM </3

Nu väntar jag typ bara på att alla andra ska få lov så jag får träffa lite nya människor eller nåt sånt trevligt :) Vädret är fint idag också, eller ja, iaf är det vad min mobil säger.. Så det litar jag på :thumbup: Våren närmar sig sakta men säkert :)

Och ja, ni har väl listat ut varför jag är hemma idag, I guess. Ingen vidare lust att gå till skolan och få frågan "Vad har hänt!?" av varenda jävel i byggnaden. Försöker må bra idag. Det är i alla fall en början :)

Bryr mig inte om hur många gånger ni sett denna bild. Tänker inte visa mig som jag ser ut nu, SÅATTEEEEH, NI FÅR NÖJA ER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0