Godnaaatt! :)

Älskar att när jag igår skrev att ingen smsade, så fick jag minst typ 8 sms på mindre än 5 minuter <3333333333
PEOPLE, YOU RULE. :cool:

Iaf, nu tänkte jag sova.. Ska ju upp typ kvart över sex och sen dessutom ha idrott... då vi ska "samla varv" som de bara säger för att ''cover'a up'' att det är ett test inför kondiotionstestet nästa veckaaaa... yeeey.. FU, GYM CLASS, FU. :D

Så ah, ska iaf försöka få lite sömn nu :) OCH DET ÄR BTW HEEELT OKEJ OM NI VILL SMSA MIG MED ETT SÖTT GODNATT! :( BLIR ASGLAD AV SÅNT, IFALL NI UNDRAR! :(

SÅATTEH, ah. Godnatt mina söta små puttinuttifluffisar <333333333333333333333333333
jk.

Sup? orkar inte se bra ut just nu, såatteeeeeeeeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0