Godnatt mina söta små äcklen! :D

Vet att jag är snäll :)
Nejmen, ah, ska gå och lägga mig nu! Är sjukt trött och jag behöver verkligen min skönhetssömn :(
Såatteh, ja! OFF TO BED! :D

No, jk. Går egentligen och lägger mig för att ingen håller mig vaken med sms eller telefonsamtal... :( Ensamt much? YOU DONT SAY?
:(
Ohwell! Nu drar jag mig mot min sköna säng... ensam.. utan nåt "godnatt" från mina nära och kära.. utan några sms.. utan några samtal.. utan nån mat. ;( </3
Åh, livet är ensamt :D

SKULLE BLI REDIGT GLAD OM JAG FICK NÅT GULLIGT SMS NU ALLTSÅ. JUST SAYING.
IFALL NI VILL GÖRA MIG... NÖJD OCH GLAD, EN BJÖRNTJÄNST GÖR JU INGEN GLAD, VAR NÖJD MED LIVET SOM VI LEVER HÄR! BLAND TRÄD OCH BÄR!
10 poäng till den som vet vad det är för låt. :cool:
Natt mina söta puttinuttisar! :D

HAHA LOL, JK. Godnatt, mina fula små ankungar <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0