Hemmamamamamamama

Snygg rubrik, I know.

DET HAR REGNAT HELA DAGEN, SÅ SOM NI SER ÄR MITT HÅR KNAPPAST RAKT :(
MEEEEN, fick iaf skjuts till skolan, hiehieheie :blush:
Dagen gick segt. Som vanligt..
Har också skitont i magen.. inte ätit så mycket. Så kanske sja äta nåt xD
Lol.
Haha älskling är så söt... Ringer för att berätta att han köpt godis men hade svårt att bestämma sig, så han köpte godis för över 300kr... HAHA... Liksom, why? :( Så söt med sin skånska dialekt som han får till ibland också, haha :D

Skippade träningen, eftersom jag är så sjukt cp trött.. Sovit fem timmar inatt, så.. ja. :(
Ska dock dra in till stan senare ikväll och träffa söta vänner för att fika eller nå, så fredagen blir inte helt värdelös :D
Men utöver det så fick jag MVG på mitt spanskprov. HELL YEAH :cool: Pro som fan.
PUSS, HA DET BRA. <33333333333333333333333333
Gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0