IFALL NI UNDRAR, ALLTSÅ.

JAPP, EFTERSOM ATT JAG ÄR UTTRÅKAD OCH ENSAM OCH FRYSER ARSLET AV MIG, SÅ KAN JAG JU LIKA BRA BERÄTTA/VISA FÖR ER HUR OTROLIGT STILIG JAG VAR IDAG! :) /troll.

Lite onödig  fakta osv, Men det kan ju vara trevligt att se ifall man inte har nåt liv och sitter där hemma helt ensam med tjockismat och lite filmer, utan vänner, i ett hörn, i mörkret.... ._. OSV! :D

Ja, iaf, om ni är blinda så kan jag ju skriva vad jag har på mig också, så..
Inte för att ni kan läsa om ni är blinda, men :(
- Gult linne
- Svarta "mjukisshorts"
- Svarta nylon-tights
- Svarta knästrumpor!

Nu kan ni dö lyckliga. Eftersom att... ja, nu vet ni vad jag har på mig.. :D
Satte dock på mig en kofta och ett bälte också, men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0