JAG SUGER, FÖRLÅT

JAG SUGER PÅ ATT UPPDATERA. :( FU ALL, ERAT FEL :(
Fast nej, inte direkt.. MEN IAF! :(

Så, jag somnade runt klockan 4, och blev väkt vid 12. TOLV. FYFAN. SÅ FUCKING TIDIGT. Sämst är ju också att jag verkligen inte sover bra. Och just inatt, ja, då kunde jag sova helt okej, vaknade bara två gånger eller så! Och såklart jag blir sur om jag blir väkt när jag faktiskt kan sova :mad:
ohwell... Gjorde iordning mig iaf, tog ut hunden en kortis och drog till gymmet! :) Kändes skönt att träna, eftersom att det var en vecka sen jag gjorde det.. haha :( Man mår bra efter iaf, så :)

Nu sitter jag och lyssnar på underbara Kent och laddar ner filmer iaf, ingen förvåning där inte! :) Måste dock gå och lägga mig i tid idag. Ska ju upp och arbeta... lol.. Skolarbete dock, men iaf, haha :( Så ska upp och fixa iordning mig och ta mig till antingen Hannah eller Irma för att arbeta där, haha :D

INGEN SMS'AR MIG. ALLTSÅ, SERIÖST, ÄLSKAR ATT FÅ SMS... KÄNNER MIG TYP BEHÖVD DÅ, HAHAHA </3 FML.. sorglig jag är :( Vill dock inte att alla ska börja sms'a för att jag skrev det där, då blire bara ännu sorgligare ;(

OKEJ, MOBBA INTE MIG I PROFIL. MINA NYCKELBEN SYNS LIIITE BARA, OKOK, INTE ALLS MYCKET, NEJNEJ. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0