KAN INTE UPPDATERA OK.

OK, KAN INTE UPPDATERA OK. MIN DATOR ÄR BORTA OK. JAG GILLAR ATT SÄGA OK, OK?
Nej men seriöst. :( Min dator är borta. FORTFARANDE :mad:
Så, blir jävligt svårt att uppdatera denna söta bloggilogg! Som Flanders skulle säga :D

Eftersom att skolan släpper oss vid halv 11 så hade jag bara hemkunskap idag och sen drog jag på lunch inne i stan med söta Clara! :D Hon är så mysig, haha :)
Nu sitter jag här och borde verkligen fortsätta med min svenskuppgift tills imorgon.. Och min SO uppgift också för den delen.. HAHA :( FML ;(
Oh well. Lyssnar på underbara kent istället :D Så mycket bättre :)

Allt som allt: Kommer bli jävligt svårt att uppdatera i några dagar, men det löser sig :) Saker och ting är rätt så jobbiga nu..så, ja, jag försöker ta det lugnt och må bra helt enkelt :) Allt löser sig, på ett eller annat sätt!

Meanwhile: FUCK THE SYSTEM. FJORTIS STYLE.
HAHAHA. JAG ÄR BÄST... DOM GÖR JU SÅDÄR, ELLER HUR? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0