Morgon!

Åh, hemsk morgon.. Är så jävla trött... Fast jag gick och la mig tidigare än vanligt ;(
Ohwell... mysigt också att det första man ser när man vknar är sig själv i spegeln.. HAHA fyfäään vilken hemsk syn.. Tror seriöst inte att någon ser värre ut än jag på morgonen... Fan sorgligt :(
Tröstade mig med en klubba, HAHA... fml ;(
Har inte haft en enda glad smiley i det här inlägget.. HAHA. Sämst jag är :( Värsta emo osv :(

OMG, SHE DIDNT!!?!?!?!?!?!?!!!!!11111
PORR. OMG SERIÖST, PORR. LITE AV BH'N SYNS JU!? OCH HON SUGER PÅ EN KLUBBA SAMTIDIGT!?!!?!???!??!?!?!1111

Jag vet nog allt vad ni tänker... HAHAHAHHAHA ORKAR INTE, OMG JAG ÄR TRÖTT ;(
Ska göra nåt vettigt med mitt liv nu. PUUUSS!
:) <--- glad smiley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0