NeverShoutNever | Mig.. (?)

Ingen bryr sig om det här, men ah, iaf! :cool:
Några av er, förhoppningsvis, vet vem Christopher Drew är! Jag har säkert nämnt honom nån gång förut! :)
Och okej, nu är jag sådär mesig igen, men, hans musik är faktiskt viktig för mig! Finns en historia bakom det hela, men det är inte något jag vill dela med mig av :) Let's just say att hans musik hjälpte mig under en period då jag typ hatade allt och alla, haha :( EMO JAG ÄR, OMG!?!?!?!?!!!!111 /p12
men nej, faktiskt! Musik påverkar mer än man tänker på :) Han är bäst osv. Och om du nu råkar vara en sån som tycker om Justin Bieber är det här nog inte något för dig... ;) Men för resten av er som delar musiksmak med mig, så ah, HAN ÄR BÄST. <3

En av hans nyare låtar! En av mina favoritlåtar, HC SOM JAG ÄR! :cool:


Och så några som är lite äldre, helt jättesöta och bra så man drunknar i regnet :blush:




KAN STOLT, och lite töntigt, SÄGA ATT JAG KAN ALLA HANS TEXTER UTANTILL. HAHAHAH SÅ ENSAM JAG ÄR </3

och så kan jag väl bjuda på hur jag såg ut idag...! ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0