Osminkad Amanda drog ut, jaja!


JA, SOM NI SER, SÅ ÄR JAG OSMINKAD. OCH SOM NI VET, SÅ GÅR JAG VÄLDIGT SÄLLAN UT OSMINKAD. MEEEEN, gjorde det nyss :cool:
Inte så långt dock.. Åkte med pappa till affären, HAHA :(
Men ändå, ovanligt för mig :(
Och nej, gott folk, jag har inte klippt håret kort. Har i mitt svarta löshår. ;)
Helt ofixat hår dock, och löshåret med, såatteh.. ja, det såg väldigt fult ut xD
Ska fixa det, så kaaaanske jag använder det liiite oftare :)

Idag har jag inte fått ett skit gjort, haha :D
Kan inte, eftersom att jag inte har alla papper och anteckningar man behöver för att göra arbetet, så :)
Har som sagt färgat håret och duschat! Sen noppade jag ögonbrynen också. kände att det behövdes xD Osså åkte jag till alffären, ÅH KUL LIV ;( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0