Sjuk igen, lalallalaalalaalallaalalala :(

"du är inte alls sjuk, skolklare" "du vill bara slippa idrotten, skolkare"
JAG ÄR VISST SJUK. MÅR REDIGT DÅLIGT ALLTSÅ :( VAKNADE MASSOR MITT I NATTEN AV ATT JAG TYP HOSTADE N SHIT.. Och sen när jag väl skulle upp var jag helt kallsvettig och mitt huvud typ exploderade av smärta :) Alltid lika kul!

Så.. idag blir det att sitta hemma och ta det lugnt! Typ göda mig själv och kolla på film i min ensamhet :(
HAHA aj som satan, knäckde hela nacken nyss... ifall nån undrar :(
Gjorde ont, OKOK!? ;(

Ska nog ta att spela pokémon nu eller nå, sen blire att äta nåt litet/plundra köket! Och så ska jag kolla på nån film, huehueheuheuheue :D
Måste göra SO'n också kom jag på nu. Fääään :( Ohwell, jag klämmer in det nånstans där imitten :D

söt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0