Skär jag mig själv?


Nej, det gör jag inte. Tycker det är sjukt dumt att göra något sånt. Och då menar jag inte att alla som skär sig är korkade, såklart! Känner många som skär sig, eller som gjorde förut, och de är alla jättebra personer. Hur goa som helst! :)
Och om du som ställde den där frågan endast frågade för att jag har lila hår och mörkare smink, så tycker jag att du kan sluta sätta folk i fack ;)
Sen kan det självklart vara så att du bara undrade, och att det inte har nåt med mitt utseende att göra :)
Men, svaret på frågan är Nej. Jag skär mig inte och har aldrig gjort. :thumbup:
Kommer förhoppningsvis, troligtvis aldrig att göra det heller. Oavsett hur dåligt jag kan må, så ser jag inte att skära sig som en utväg. Det skulle liksom inte göra mig lyckligare på något sätt.. Sen finns det ju folk som faktiskt mår bättre av att göra illa sig själva. Men, det har jag inte med att göra! Menar bara att det här är så jag känner. Ser det inte som en lösning helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0