STULEN DATOR, OK.

okej, så ja... min dator har typ blivit stulen eller så har jag på nåt sätt tappat bort den :blush:
MEEEN IAF. Jag har ingen skola imorgon pga utvecklingssamtal, så jag KAAANSKE spenderar natten här i Tyresö osv :D
Vi har iaf köpt maaassor av godis, chips och energidricka som jag redan druckit upp :(
OHWELL. Saknar skiten ur älskling också. Han fångade en pokémon och döpte den till Amanda. And it's liek the best pokémon in the game.. So, I mean. Best boyfriend ever.  ;(

Pappa har kommit hem från sjukhuset nurå, så det gjorde mig rätt så glad! :D Inte träffat honom än dock.. men det känns bra att han är hemma och mår bra iaf :)

Nu ska jag fortsätta tönta mig med mina vackra äckelvänner. :D

NI DIGGAR MITT SNEA DUCKFACE. :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0