SUCH A LONELY DAY

SHOULD BE BANNED
THE MOST LONLIEST DAY OF MY LIIII-I-I-IFE!

System of a down^ ägigt band. legendariska osv. :cool:

Gör inte ett skit atm.. Satt upp mitt hår så jävla fult, som jag alltid gör på kvällarna, HAHA.. USCH :( Ser typ ut som ett mumintroll eller nå' :(

SNYGG ELLER? :cool:
HAHAHAHAH ÅH HERREGUD, BJUDER PÅ DET STORT. TO TURN YOUR FROWN UPSIDE DOWN! :D
Och vad fan händer med mina tuttar där...? Ser fan ut som att jag tryckt upp dom till hakan. AND ITS GROSS. JAG KAN LOVA, ATT DET BARA ÄR LJUSET FRÅN DATORN SOM BILDAR EN ÄCKLIG SKUGGA RUNT MINA TUTTAR. OKEJ? SO DONT GIVE ME NO SHIT ABOUT ME WEARING PUSH UP! :mad:

Tänkte bara visa min übersnygga frisyr. SOM NI SER. Och mina onoppade ögonbryn, HAHA.. :( Och min utväxt.. ALLTSÅ, JA. OKEJ. :(
Ska fortsätta göra det mitt liv går ut på nu: inte ett skit :D
PUUUUSS <3

Lol, jk. Inte puss. Spark i skrevet* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0