SUUUUUUUUP?

OKEJ, SJÄLV GÖR JAG INTE ETT SKIT :D
Pratar med Craspy och nån dude i skype, fattar inte ett skit av vad de säger, såatteeh, sitter bara och "creepar i bakgrunden" HAHA, fml.. Dom pratar om nå' jävla spel, så, ja.. :(
Så slänger de in nåt sånt här ibland också "DU, AMANDA, VARFÖR FINNS DET BILDER PÅ DIN MENS PÅ INTERNET?" "Jag får inte ens mens..." "NAEH, FÖR DU ÄR EN MAN" Yeah, mogna_pojkar_94? :)

Pratar med Uffeh lite halvt osv också, medan jag halvt kollar på nån dålig film jag redan sett. GREAT, FILMEN SUGER. IGEN! :D
Sämst söndag.. :(
Drog in för att träna min fettokropp vid 5 sisådär, och då bah; OJOJOJ, VI HAR STÄNGT FÖR DET ÄR PÅSK! :D
And im liek.. Bitch :mad:
SÅ, DET SLUTATDE MED ATT JAG, HANNAH OCH IRMA KÖPTE GLASS I ETT STÄNGT KÖPCENTER! :D
Greeaaat...

NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0