The Cleveland show FTW! | Amanda Spammaaaaar! :D

AH, så bra. HAHA.... :D
Om ni nu inte sett det, så kommer ni fan dö olyckliga.. :( Det är Cleveland från Family Guy som gjort sitt egna program, if you didnt get that ;)
Så bra <3333333

Och ja, som de flesta av er vet så typ är jag rätt så.. alltså, inte "emot" tumblr, men jag fattar inte poängen med det, så ja.. jag gillar det inte helt enkelt. HAHA, hemsk jag är :( Men ah, hittade fan några söta bilder där! :O TILL MIN FÖRVÅNING! :O ZOMG <///3
ah. Så, vet att ni bryr er om det.. ja xD
Jag i ett nötskal.



Varit där, okok. Ujelly?







Tyckte dom var fina, okok? :( Gillar dock fortfarande inte Tumblr särskilt mycket... xD
Ohwell, puss på er. Le för fan, förresten. Det gör dig gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0