The woman in black, fml.


OKEJ, så nu har jag kollat klart på denna... vackra film. :bigeyes:
Så, ja.. what to say?
Är skiträdd. HAHAHAHA.. Jesus christ ;(
Den här filmen... <33333333
Älskar fan att skrämma upp mig själv! Sitta i mörkret, ensam och kolla på skräckfilmer tills jag är scarred for life? JAJAMENSAN :D
Trodde dock att filmen skulle vara skitdålig. I was wrong. Fan skitläskig, och bra för den delen.
Alla borde se den. :( Se den dock inte själv! HEMSKT MISSTAG. ;( Fick fan sitta med händerna framför facet så jag kunde kisa mellan fingrarna :(
MEN JAG ÄR AFTER ALL EN VÄLDIGT MESIG BRUD, SÅ :D
Borde sova nu.. ska ju upp en rimlig tid imorgon, haha :(
POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0