True story.


Värd att kolla på.
Såg den här första gången för ungefär 4 månader sen, och då var jag typ.. alltså, jag mådde verkligen inte bra då under en period på en månad kanske. Hatade min kropp, hur jag såg ut, var kall och kylig mot nästan alla, och jag brydde mig så otroligt mycket om vad alla tyckte om mig. Spelade inte nån roll om det var min bästa vän eller någon jag aldrig träffat som t.ex kallade mig ful. Jag tog åt mig av allt. Och så såg jag den här videon. And my mind was blown, i tell you. :O
Önskar att jag hade så bra självförtroende. Och jag jobbar på det ffs! :thumbup: Ser faktiskt till att jag ser den här videon en gång i veckan, eftersom att hon faktiskt har 126% rätt i det hon säger!
"my body doesn't define who I am"


Tbh, idag bryr jag mig fortfarande om vad folk tycker. Men långt ifrån lika mycket. Idag skulle jag aldrig ta åt mig av att en främling kallade mig tjock eller ful osv. Absolut inte. Varför tittar de ens på mig liksom?
Men jag tar såklart åt mig ifall mina närmsta vänner eller min pojkvän skulle säga att jag var för tjock, eller för smal eller ful osv. Det är ändå naturligt, och jag är bara mänsklig!
Har kommit långt jämfört med vem jag var för 4 månader sen, I tell you! :)
Nästan stolt över mig själv. Och jag bättrar mig fortfarande :D
Vill dock att just du ska veta hur fin du är. Kille som tjej, liten som stor, lång som kort. Ni är lika fina allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0